• Dodacia lehota

    2-4 pracovné dni

  • Doručenie zdarma

    Viac ako 150 €

  • Skladom

    Všetky produkty na sklade

  • Záruka vrátenia tovaru

    180 pracovných dní

Informácie / často kladené otázky

Kontakt

Email

Naša e-mailová adresa: sales@fansbrands.com

Odpovieme vám do 1 pracovného dňa

Telefónne číslo

Môžete nás kontaktovať telefonicky počas pracovnej doby (od pondelka do piatku) od 9:00 do 16:00 (UTC+2). Prosím, neposielajte SMS, pretože ich nemôžeme prijímať, ale ak náhodou nezodvihneme telefón, zavoláme vám späť.

Naše telefónne číslo je: +421 (48) 222 24 78

Chat

Kontaktujte nás na WhatsApp! Odpovieme vám okamžite počas pracovnej doby. Na správy odpovieme aj mimo pracovnej doby.

Objednávky od

Neobdržal som potvrdzujúci list

  • Najprv skontrolujte priečinky SPAM a PROMOTION vo svojom poštovom klientovi!
  • Ak ju tam nenájdete, pravdepodobne ste zadali nesprávnu e-mailovú adresu.
  • Kontaktujte nás, aby sme vašu e-mailovú adresu opravili! V takom prípade sa nezabudnite niečím identifikovať, napríklad menom a poštovou adresou!

Môžem sledovať stav svojej objednávky?

Stav svojej objednávky môžete sledovať vo svojom konte.

Ak chcete sledovať svoju zásielku, prejdite na spôsob doručenia!

Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

Ak chcete zrušiť objednávku, kontaktujte náš zákaznícky servis v sekcii Kontaktujte nás!

Objednávku môžete zrušiť, ak ešte nie je uzavretá. Ak bola úspešne ukončená a zásielku sme odoslali kuriérom, môžete ju iba vrátiť.

Ak zásielku nedostanete, systém vás automaticky zaradí na čiernu listinu, takže neskôr si môžete objednať len prostredníctvom predplatby. Ďakujeme vám za pochopenie.

Dostal som chybný výrobok

  • Zriedkavo sa stáva, že z nejakého dôvodu nedostanete produkt, ktorý ste očakávali. Napríklad výrobok sa líši od fotografie výrobku na webovej stránke alebo veľkosť na obale nezodpovedá veľkosti na etikete.
  • Je tiež možné, že výrobok bol poškodený pri preprave alebo má výrobnú chybu.
  • V takomto prípade pošlite fotografiu na adresu sales@fansbrands.com a my objednávku prešetríme!
  • Ak po predbežnom prešetrení uznáme reklamáciu za opodstatnenú, výrobok na vlastné náklady vyzdvihneme a zašleme vám náhradný výrobok alebo vám vrátime peniaze.

Kde nájdem faktúru?

  • Faktúra bude zaslaná na e-mailovú adresu uvedenú na konci objednávky
  • Skontrolujte si tiež priečinky SPAM a propagačné materiály!

Ako môžem zmeniť svoju objednávku?

Zistili ste neskôr, že ste si objednali nesprávnu veľkosť, alebo by ste chceli k objednávke niečo pridať, prípadne ste si nestihli vybrať darček?

  • Pokiaľ vaša objednávka nie je uzavretá, môžete požiadať o zmenu objednávky.
  • O zmenu adresy doručenia môžete požiadať tak, že kontaktujete kuriérsku službu.
  • Môžete tiež poslať e-mail, ale počas pracovných dní v pracovných hodinách je lepšie požiadať o zmenu telefonicky, pretože bude spracovaná rýchlejšie.

Preprava

Spôsoby doručenia a náklady

  • Dodacia lehota v Taliansku: 2-4 pracovné dni
  • Náklady na doručenie v Taliansku: 5,90 EUR
  • Nad 150 EUR doručenie zdarma
  • Obsluha zákazníkov, spracovanie objednávok a doručovanie sú počas víkendov a sviatkov pozastavené.

Sledovanie balíka

Číslo zásielky nájdete v e-maile zaslanom kuriérskou službou.

  • Zákaznícky servis GLS je prvým kontaktným miestom, kde získate informácie o podrobnostiach týkajúcich sa doručovania balíkov.
  • Sledovanie zásielok GLS: kliknutím sem môžete skontrolovať stav doručenia vašej zásielky zadaním čísla zásielky.
  • Zákaznícky servis GLS: pracovné dni od 8:00 do 18:00, +421 45 52 42 500
  • Webová stránka GLS, ďalšie kontakty: kliknite sem

Moja zásielka mešká

Určite meškáte? Dodacie lehoty sa vzťahujú na pracovné dni. Kuriérske služby nie sú k dispozícii počas víkendov, štátnych sviatkov a dní pracovného pokoja.

  • Číslo zásielky nájdete v e-maile, ktorý dostanete od spoločnosti GLS.
  • Pomocou čísla zásielky môžete na webovej stránke GLS skontrolovať stav svojej zásielky: https://gls-group.com/SK/sk/sledovanie-zasielok/
  • Ak od poslednej aktualizácie uplynulo niekoľko pracovných dní, kontaktujte zákaznícky servis spoločnosti GLS.
  • Kontakt na spoločnosť GLS: 8:00 - 18:00 v pracovné dni.
  • Centrálne telefónne číslo GLS: +421 45 52 42 500
  • Ďalšie kontakty GLS: kliknite sem!
  • Stav vašej objednávky môžete sledovať len na našej webovej stránke, ktorá je po odovzdaní zásielky kuriérskej službe zatvorená.

Ako môžem zmeniť svoju doručovaciu adresu?

Ak chcete zmeniť adresu doručenia, kontaktujte kuriérsku službu.

  • DÔLEŽITÉ! Pri objednávke správne zadajte svoju e-mailovú adresu a telefónne číslo!
  • Pred doručením vám kuriérska služba e-mailom oznámi predpokladaný čas doručenia.
  • Kontaktujte kuriérsku službu pomocou jedného z kontaktných údajov uvedených v správe.

Môžem balík otvoriť pred jeho prijatím?

  • Balík nemôžete rozbaliť skôr, ako ho dostanete.
  • Ak si nie ste istí obsahom balíka, ak je obal poškodený alebo ak ste si objednali krehké výrobky, natočte video z procesu rozbaľovania, aby boli výrobky zreteľne viditeľné.
  • V prípade poškodenia alebo nedostatku bude reklamácia postúpená kuriérskej službe a záznam môže urýchliť posúdenie a pomôcť úspešnému procesu.

Čo sa stane, ak zásielku odmietnem?

  • Balík nám bude vrátený.
  • Ak ste zaplatili vopred, iniciujeme vrátenie peňazí u príslušného poskytovateľa služieb.
  • V súlade so zákonom vám vrátime sumu zníženú o poplatok za doručenie.
  • Ak si kuriérska služba účtuje za vrátenie dodatočnú sumu, v súlade so zákonom túto sumu tiež naúčtujeme zákazníkovi.
  • V budúcnosti budete môcť v našom obchode zadať objednávku len na základe platby vopred.

Platobné informácie

Spôsoby platby

V našom obchode si môžete vybrať z nasledujúcich možností platby:

  • Kreditnou kartou
  • PayPal
  • Okamžitý prevod

Podrobnosti o presune

Príjemca: Pit Box Kft.
Názov banky: UniCredit Bank
Číslo účtu (IBAN): HU62 1091 8001 0000 0121 7111 0064
KÓD SWIFT (BIC): BACXHUHB

Môžem nakupovať na úver?

V našom internetovom obchode nemôžete nakupovať na úver, ale je možné, že ak dostaneme viac otázok, zavedieme nejaký druh úveru.

Prečo nemôžem platiť online?

Typické chyby pri platbe online, ak ste sa rozhodli platiť kreditnou kartou alebo cez PayPal:

  • Uistite sa, že máte na účte dostatok prostriedkov!
  • Skontrolujte si limity výdavkov! Možno ste prekročili svoj denný limit.
  • Ak ste možno prekročili svoj výdavkový limit, budete potrebovať určitý druh schválenia. To môžete urobiť prostredníctvom aplikácie vašej banky v telefóne. Podrobnosti o schvaľovaní si môžete vyžiadať vo svojej banke.
  • V prípade platieb PayPal vás systém presmeruje na webovú stránku PayPal. Ak nemáte účet PayPal, môžete si ho jednoducho bezplatne vytvoriť.
  • DÔLEŽITÉ! Ak zmeškáte online platbu, objednávka sa neuskutoční z dôvodu časového limitu.

Vrátenie výrobku, výmena

Ako môžem výrobok vymeniť?

Ak chcete iný produkt, postupujte podľa nižšie uvedených krokov:

  1. Vráťte výrobok.
  2. Ak nám chcete výrobok poslať.
  3. Pošleme vám späť objednávku na výrobok, ktorý chcete.

Mikor küldd vissza hozzánk a terméket?

  • Ak nie ste spokojní s produktom, ktorý ste dostali.
  • Ak vám pri skúšaní nevyhovuje veľkosť.
  • Ak bol výrobok poškodený pri preprave (na preukázanie tejto skutočnosti je potrebné urobiť videozáznam otvorenia balíka, ktorý vám ukáže kontrolu prijatých výrobkov).
  • Ak je výrobok výrobne chybný napriek tomu, že bol pred odoslaním zásielky skontrolovaný. Ide o záručný problém.
  • Záručným problémom je aj to, ak sa výrobok napriek používaniu v súlade s návodom na použitie akýmkoľvek spôsobom poškodí (napr. roztrhne sa zips, uvoľní sa šitie)
  • Poškodenie vzniknuté nesprávnym používaním výrobku, ktoré má za následok, že výrobok NEBUDE vrátený a nebude vrátený (napr. obnosené alebo rozbité topánky, roztrhnuté tričko, roztrhnutá bunda, rozbité ušká, tričko vyprané pri nevhodnej teplote - zmenilo farbu). Výrobné vady sa dajú veľmi ľahko rozlíšiť od nevýrobných, preto pri týchto typoch vád NEVRAŤTE nič bez predchádzajúcej konzultácie.

Ako nám vrátiť výrobok?

  1. Ak ho nemáte, stiahnite si formulár na vrátenie! Stiahnite si ho digitálne (Adobe Acrobat Reader, funkcia vyplnenia) alebo si ho vytlačte.
  2. Zabalte výrobok spolu s vyplneným formulárom na vrátenie (ak ste ho vyplnili digitálne, môžete ho jednoducho poslať e-mailom)! Krabicu od topánok tiež do niečoho zabaľte.
  3. Vráťte ho prosím na túto adresu (toto by mal byť adresát): Pit Box Kft. 2600 Vác, Rádi út 1-3
  4. V žiadnom prípade nepožadujte službu dobierky! Žiadne zásielky na dobierku nebudú akceptované a budú vám vrátené!

Po prijatí zásielky, kontrole stavu a prípadnom odsúhlasení údajov začneme s poskytovateľmi finančných služieb konanie o vrátení peňazí. Suma bude pripísaná na váš účet do dvoch týždňov podľa odporúčania banky.

DÔLEŽITÉ! Ak si to neprečítate, môžete dostať strach...

  • Ak máte akékoľvek otázky alebo si nie ste istí, kontaktujte náš zákaznícky servis! Telefón: +421 (48) 222 24 78
  • Vráťte darček, ktorý ste dostali! Pri objednávaní náhradného výrobku si môžete opäť vybrať darček. Ak darček nevrátite, nemôžeme vám vrátiť peniaze.
  • Pit Box Kft. 2600 Vác, Rádi út 1-3 - (ak ho pošlete na adresu uvedenú na faktúre, nikto ho nedostane).
  • Zásielky na dobierku NEPRIJÍMAME! V takom prípade sa vám balík vráti späť.
  • Prijímame iba vrátenie výrobkov v továrenskom stave s neporušeným obalom. Špinavé, vyprané, zapáchajúce, roztrhané, rozbité, pokrčené, opotrebované výrobky NEBUDÚ prijaté. Ak nám takýto výrobok pošlete, pošleme vám ho späť za 5,9 eura. V prípade zrušenia objednávky vám peniaze NEBUDÚ vrátené!
  • Špinavé topánky so zaprášenou podrážkou NEBUDÚ prijaté späť! Ak vraciate obuv, zabaľte, prosím, škatuľu od topánok! Plnú škatuľu od topánok NEBUDEME brať späť bez ohľadu na jej obsah!
  • Náklady na vrátenie výrobku znáša zákazník a nie je možné ich vrátiť. Vyberte si najlacnejšieho poskytovateľa!
  • Ak ste si vybrali platbu online, hodnotu vráteného tovaru vám vrátime priamo prostredníctvom platobnej platformy, ktorú ste si vybrali.
  • Ak ste za objednávku zaplatili bankovým prevodom, zadajte číslo svojho bankového účtu a my vám vrátime hodnotu vráteného tovaru.
  • Vrátenie peňazí vám bude pripísané na účet do 14 pracovných dní od prijatia vráteného tovaru.

Záruky a používateľské príručky

Aká je záručná doba?

V záručných záležitostiach je tiež dôležité mať jasno v tom, čo sa považuje za riadne používanie. Snažili sme sa zhromaždiť všetky dôležité informácie a poskytnúť vám ich ľudskou rečou, aby ste si mohli objednaný výrobok dlhšie udržiavať v dobrom stave a boli si vedomí záruky. Poďme sa do toho pustiť!

1 rok záruky FansBRANDS®

Takmer na všetky produkty v obchode FansBRANDS® sa vzťahuje 1-ročná záruka výrobcu!

2-ročná hodinová záruka

Na všetky hodinky FansBRANDS® (hodinky Ferrari) sa vzťahuje 2-ročná záruka výrobcu.

Na aký výrobok sa vzťahuje?

Prakticky takmer všetko: topánky, tričká, čiapky, svetre, nohavice atď., inými slovami, všetko oblečenie. Plus doplnky: kabelky, tašky atď. Samozrejme, sú veci, za ktoré nemôžeme ručiť: knihy, parfumy, krehké predmety (hrnčeky) atď.

V poslednom prípade sme vám už mnohokrát povedali, že najlepším riešením je urobiť si pri preberaní zásielky videozáznam z jej otvorenia. Je to dôležité, pretože ak sa napríklad krehký výrobok poškodí pri preprave, je to jediný spôsob, ako to dokázať. Preto si natočte video!

Aké sú možné záručné problémy?

V prípade oblečenia to môže byť zložitý problém, ale v spoločnosti FansBRANDS® robíme všetko pre to, aby sme zabezpečili správne riešenie skutočných záručných problémov.

Hovorím skutočné, pretože mnohí ľudia sa, samozrejme, snažia (neúspešne) vymeniť výrobky, ktoré boli roztrhané, vyprané - a nebolo s nimi správne zaobchádzané.

Záručný problém je vždy spôsobený chybou výrobcu, ktorá vzniká pri bežnom používaní. A chyba výrobcu je taká, ktorá bola prítomná v čase predaja, ale nebola zjavná pri kontrole. Príkladom sú chyby šitia, lepenia a materiálu.

Čo sú nezáručné problémy?

Mnohí ľudia chcú, aby sme im výrobky v mnohých ohľadoch vymenili, ale bohužiaľ sa stretávame aj s mnohými z nich, ktorí si ich vlastnou vinou zničili. Takmer vo všetkých prípadoch vám vieme povedať, čo sa s výrobkom stalo, pretože v spoločnosti FansBRANDS® ich nielen predávame, ale aj denne nosíme a používame a presne vieme, aké sú.

  • Zjavné roztrhnutia alebo zlomy nie sú záručným problémom.
  • Ak napríklad vyperiete výrobok na inej teplote a napriek pokynom na pranie sa z neho vytiahne farba alebo sa odlepia vytlačené logá, tiež to nie je záručný problém.
  • Ak výrobok nepoužívate v súlade s jeho určením, tiež to nemá vplyv na platnosť záruky. Napríklad naša obuv nie je vhodná na hranie futbalu alebo športovanie - vady vzniknuté pri takýchto činnostiach sú okamžite zistiteľné.

Osobitné prípady

V extrémnych prípadoch sa môžu niektoré parametre výrobku líšiť od opísaných. V takýchto prípadoch vám ho vymeníme a uhradíme náklady na dopravu!

  • Keď veľkosť obuvi nezodpovedá veľkosti na krabici. Vymeníme vám ju!
  • Keď obrázok na webovej stránke nezodpovedá prijatému výrobku. (S výnimkou výrobkov, na ktorých je zobrazená len grafika, napríklad preto, že ešte nie sú vo výrobe).

Poškodený obal pri doručení kuriérom?

Ak je obal poškodený a myslíte si, že vaša objednávka môže byť neúplná alebo poškodená, OBAL NEPOSIELAJTE!

Ak ho dostanete, urobte si video s rozlíšením! Je to jediný spôsob, ako dokázať svoj prípad v prípade omylu.

Záruka na krehké výrobky

DÔLEŽITÉ! V prípade krehkých výrobkov, bez ohľadu na obal, si VŽDY urobte videozáznam z otvorenia obalu a kontroly výrobku. V opačnom prípade nemôžete dokázať, že výrobok bol poškodený pri preprave! Fotografie nemôžeme akceptovať.

180 dní návratnosti

Na viacerých miestach nájdete informáciu, že s FansBRANDS® získate 180-dňovú záruku vrátenia tovaru. Týka sa to osobných aj online nákupov.

V tomto prípade prevezmeme späť len nepoškodené a nepoužité výrobky s nepoškodenou škatuľou a originálnou faktúrou!

Puma Ferrari, Mercedes, BMW topánky používateľská príručka

- Označovanie obuvi

Na webovej stránke sa snažíme o každej obuvi zobraziť čo najviac informácií. Podrobnosti nájdete aj na krabici od obuvi.Štítok vo vnútri obuvi bude obsahovať tieto informácie:

  • Miesto pôvodu - kde bola obuv skutočne vyrobená.
  • Číslo modelu - alebo kód výrobku obuvi, ktorý tiež nájdete na webovej stránke.
  • Číslo veľkosti - zvyčajne sa uvádzajú veľkosti UK (Veľká Británia), EUR (Európa), US (Spojené štáty americké) a centimetre, ako je uvedené v našej tabuľke veľkostí a vo výberovej tabuľke veľkostí.

- Hlavné materiály obuvi

Topánky dostupné v internetovom obchode FansBRANDS® sú vyrobené prevažne z umelej kože alebo textilu. Samozrejme, nájdete tu aj kožené a semišové topánky a nie je vylúčené, že sa na našej webovej stránke objavia aj kvalitnejšie a drahšie topánky. Ak nenájdete relevantné informácie o konkrétnom výrobku, neváhajte nás kontaktovať telefonicky alebo e-mailom!

Top

Podšívka a podšívka vrchného plášťa


Behúň


Koža (prírodná koža)


Potiahnutá koža


Textil


Iný materiál

- Účel obuvi

Nie všetky topánky sa dajú použiť v každej situácii. Napríklad naše topánky Drift Cat nepoužijete na turistiku. A všeobecne platí, že žiadna z našich topánok nie je vhodná na hranie futbalu! Na závady vzniknuté nesprávnym používaním sa nevzťahuje záruka, preto tomu venujte zvýšenú pozornosť! Na FansBRANDS® nájdete tieto typy:

  • Športová obuv, hádzanárska obuv, termoprádlo: len na vnútorné použitie.
  • Športová obuv, basketbalová obuv, termoprádlo: len na vnútorné použitie
  • Športová obuv, bežecká obuv: môže sa používať vonku aj vo vnútri.
  • Športová obuv, bežecká obuv, vonkajšia: na použitie vonku.
  • Športová obuv, tenisová obuv: možno používať v interiéri aj exteriéri.
  • Športová obuv, fitness obuv: len na vnútorné použitie
  • Športová obuv, turistická obuv: na použitie pri pešej turistike, trekingu
  • Rekreačná obuv: obuv, ktorá nie je určená na bežné nosenie a ktorá sa môže používať na rekreačné, nesúťažné športové aktivity: jej materiálové zloženie, konštrukcia zvršku, konštrukcia zvršku, spodná konštrukcia, s výnimkou zimných poveternostných podmienok, špecificky umožňuje aktívnu fyzickú činnosť.
  • Obuv na pravidelné nosenie na jar/jeseň: obuv, ktorá je s výnimkou zimných poveternostných podmienok vhodná na dlhodobé nosenie.
  • Letná obuv na bežné nosenie: obuv, ktorej materiály a konštrukcia umožňujú nohe vo väčšej miere dýchať
  • Papuče: obuv, ktorá sa zvyčajne skladá len z priehlavku alebo remienkov, vhodná najmä na príležitostné nosenie doma alebo na pláži, prípadne módna obuv.
  • Extrémna módna obuv: obuv so špeciálnou konštrukciou a/alebo úzkou-krátkou podrážkou a/alebo špecifickým strihom a/alebo veľmi odlišnou farbou a/alebo špeciálnym zložením materiálu atď.

- Čistenie, starostlivosť

Starostlivosťou sa rozumie čistenie obuvi od nečistôt, ošetrenie farby a zvršku rôznymi prostriedkami, zlepšenie vzhľadu, regenerácia a príprava obuvi na opätovné použitie. Niekedy je ošetrovanie určené aj na zachovanie alebo zlepšenie iných vlastností obuvi.

  • Ľahké znečistenie z kožených (prírodne zrnitých) zvrškov odstráňte mäkkou handričkou a kefkou s mäkkými štetinami a silnejšie znečistenie odstráňte gumenou gumičkou na kožu, oboje v suchom stave. Na čistý a suchý povrch naneste tenkú vrstvu krému na obuv rovnakej farby ako koža, prípadne bezfarebného, a po niekoľkých minútach vyleštite. Podľa potreby možno použiť silikónový samolesk. Nikdy nečistite koženú obuv, keď je mokrá alebo s vodou!
  • Ľahké znečistenie z potiahnutých kožených zvrškov odstráňte mäkkou handričkou a potom ošetrite prípravkom na ošetrovanie odporúčaným pre tento materiál.
  • Ľahké znečistenie zo zvrškov zo semišovej alebo nubukovej kože odstráňte mäkkou kefou so štetinami. Povrch môžete vyrovnať gumovou kefou na obuv (ťahajte len v jednom smere!). Ťažšie znečistenie možno odstrániť gumičkou na kožu. Potom sa odporúča obuv pretrieť semišovou - nubukovou čistiacou hubkou. Nakoniec celý zvršok rovnomerne nastriekajte sprejom na velúrový nubuk rovnakej farby ako zvršok!
  • Mastná koža: čistenie podľa opisu pre semišovú kožu, starostlivosť mastným krémom na obuv alebo tukom.
  • Lakovaná koža: nečistoty odstráňte kefou s mäkkými štetinami alebo mierne navlhčenou mäkkou handričkou, po uschnutí vyleštite mäkkou handričkou. Môžete použiť čistiaci prostriedok na lakovanú kožu, ale nepoužívajte krém na topánky!
  • Syntetická koža: nečistoty zotrite vlažnou handričkou navlhčenou čistou vodou, vysušte mimo sálavého tepla, potom vyleštite mäkkou handričkou! Môžete použiť aj šampón odporúčaný na umelú kožu, ako je popísané v návode na použitie. Nepoužívajte krém na obuv!
  • Textil: na odstránenie prachu a nečistôt použite kefu s mäkkými štetinami - používanú len na tento účel. Pri silnejšom znečistení odporúčame použiť špeciálny šampón na čistenie textilu, pričom postupujte podľa návodu na použitie.
  • Kombinované - viacvrstvové - zvršky: čistite a ošetrujte textílie podľa odporúčaní, pričom dbajte na to, aby ste neznečistili časť textílie, ktorá sa nečistí. Ak sú materiály veľmi odlišné, môžete použiť šampón vyvinutý a odporúčaný pre obuv, ako je opísané v návode na ošetrovanie.
  • Pri starostlivosti o zvršok obuvi s membránou GORE-TEX alebo podobnou membránou používajte len výrobky odporúčané výrobcom.
  • Podšívky: ak je potrebné čistiť podšívky, urobte tak podľa označenia a materiálu podšívky, ako je opísané v časti o vrchných materiáloch.
  • Podrážky: po vysušení čistite tuhou kefou! Ak zostane znečistená, možno ju utrieť vlhkou handričkou, ale dávajte pozor, aby ste si nezašpinili zvršok!

- Niekoľko rád, varovaní

Neignorujte nasledujúce pokyny, pretože by mohlo dôjsť k poškodeniu vašich topánok!

  • Nepredpokladá sa, že obuv, ktorú predávame, je nepremokavá, okrem prípadov, keď je to výslovne uvedené. Obuv so zvrškom z nubuku, semišu a textilu nie je výslovne vodotesná!
  • Obuv s uzavretou špičkou noste len s ponožkami!
  • Pri vyzúvaní alebo obúvaní vždy uvoľnite alebo zapnite zapínanie (šnúrky, suché zipsy, pracky atď.), pretože môže dôjsť k poškodeniu kôry.
  • Utiahnite zapínanie tak, aby bol pohyb päty v topánke minimálny, aby nedošlo k poškodeniu podšívky.
  • Pri obúvaní obuvi používajte šnúrky na topánky!
  • Po použití topánku vyleštite alebo hlavičku vycpite papierom, aby ste vyhladili záhyby!
  • Vlhkú obuv - buď vyzuvanú, alebo vypchatú - sušte na vetranom mieste mimo sálavého tepla.
  • Ak je to možné, je veľmi dôležité meniť obuv denne! Nepotiace sa nohy tiež produkujú pot, ktorý sa vstrebáva do podšívky (v prípade nepodšitej obuvi do mäsovej strany zvršku). Tá musí mať možnosť uvoľňovať ho, preto je potrebné obuv odpočívať a vetrať. V opačnom prípade sa materiály predčasne znehodnotia.
  • Vyšívané časti sú veľmi zraniteľné!
  • Noste obuv vhodnú pre dané počasie!
  • Ak sa na obuvi vyskytne drobná chyba, dajte ju ihneď opraviť, aby ste predišli prípadnému poškodeniu!

Používateľská príručka produktov Formule 1

- Úvod do používateľskej príručky

Pri nákupe je obzvlášť dôležité vyberať oblečenie na účel použitia (šport, voľný čas) a pre príslušný šport s ohľadom na požiadavky daného športu.

Ignorovanie tejto skutočnosti môže viesť k nesprávnemu používaniu a predčasnému opotrebovaniu, preto si pred nákupom pozorne prečítajte informácie na štítkoch (všitých a zavesených) a požiadajte o radu.

- Označovanie a zloženie

V prípade odevných výrobkov sa potrebné informácie nachádzajú na dvoch miestach: na všitej etikete a na visačke (a v prípade niektorých výrobkov aj na obale, ak je to povolené).

Informácie na výrobku sú nasledovné:

  • surovinové zloženie výrobku
  • označenie veľkosti
  • manipulačné symboly
  • názov výrobku
  • identifikačná značka (ktorá je okrem názvu značky aj číslom výrobku)

- Informácie na všitej etikete

Zloženie surovín:

  • Cotton = bavlna
  • Viscose = viskóza
  • Polyester = polyester
  • Polyamide = polyamid
  • Acrylic = polyakryl
  • Wool = vlna
  • Elastane = elastan (polyuretán, elastické vlákno)
  • Duck down = kačacie páperie
  • Duck feather = kačacie perie

Údaj o veľkosti:

Je pravdepodobné, že niektoré z nich poznáte.: Pozorne si preštudujte čísla veľkostí na výrobku, pretože niektoré z nich pravdepodobne poznáte. Pri našich výrobkoch používame označenia veľkostí z viacerých krajín.

Napríklad:

US (Spojené štáty): L, CAN (Kanada): G, D (nemčina): 40, UK (Spojené kráľovstvo): 14, F (francúzština): 42, E (španielčina): 44, I (taliančina): 44

Uvedené označenia dámskych veľkostí sa vzťahujú na rovnakú anatomickú veľkosť na základe označenia veľkostí v rôznych krajinách. To isté platí aj pre naše pánske výrobky. Viac informácií vám k tomu poskytnú aj naši predajcovia.

Vložené symboly liečby:

Čísla uvedené v symbole umývania označujú maximálnu prípustnú teplotu pre mokré ošetrenie. Symbol pre ruky umožňuje len umývanie rúk s maximálnou teplotou 40 °C. Existujú aj iné ako uvedené vyššie teploty prania, ale väčšinu našich výrobkov možno prať pri teplotách zodpovedajúcich vyššie uvedeným. Jedno podčiarknutie pod symbolom znamená šetrné zaobchádzanie, dve susedné podčiarknutia znamenajú veľmi šetrné zaobchádzanie. Značka bez podčiarknutia, ale s teplotou prania označuje normálne mechanické ošetrenie.

Indikácie súvisiace s bielením:

Trojuholník so symbolom Cl (chlór) umožňuje bielenie chlórom.

Indikácie týkajúce sa žehlenia:

Povolená teplota žehlenia je označená jednou, dvoma alebo tromi bodkami.

  • Jeden bod umožňuje žehlenie pri teplote 110 C°, ktorá sa považuje za bežnú teplotu žehlenia jemných syntetických tkanín.
  • Dva body umožňujú teplotu žehlenia 150 C° na žehliacej ploche.
  • Tri body umožňujú teplotu žehlenia 200 C°.

Nikdy neexperimentujte s teplotou žehlenia, pretože je možné, že kvôli niektorým povrchovým úpravám (napr. farbivá citlivé na teplo, elastické vlákna atď.) môže výrobca určiť nižšiu teplotu, než je obvyklé, aby sa zabránilo poškodeniu materiálu.

Údaje týkajúce sa chemického čistenia:

  • Pre písmeno "A" možno použiť všetky bežné rozpúšťadlá používané pri chemickom čistení.
  • Pre písmeno "P" možno použiť perchlóretylén a iné vhodné rozpúšťadlá.
  • Písmeno "F" označuje použitie fluóru a benzínu.

Zdôraznenie indikácií chemického čistenia znamená prísne obmedzenie postupu čistenia z hľadiska pridávania vody, teploty sušenia a mechanických operácií. V týchto prípadoch nie je povolené samoobslužné čistenie bielizne.

Indikácie súvisiace so sušením:

Jedna bodka v symbole znamená nižšiu teplotu sušenia, dve bodky znamenajú vyššiu teplotu sušenia.

Dôležité. Preškrtnutý symbol vždy znamená zákaz, t. j. ošetrenie, ktoré nie je povolené.

- Textová používateľská príručka

  • Farebné výrobky (okrem pastelových farieb) sa odporúča pri predpraní prať oddelene, pretože sa tak odstráni prebytočné farbivo, ktoré sa mohlo "vyliať" na povrch tkaniny, bez toho, aby sa pri praní s inými predmetmi sfarbilo.
  • Ľanové nohavice (a iné podobné typy výrobkov) s farebnou úpravou by sa mali vždy prať oddelene, v obrátenom stave.
  • Podložené výrobky, ktoré boli vyprané v páse, by sa však nemali prať naruby, pretože všetky krátke elementárne vlákna, ktoré môžu uniknúť, sa môžu prilepiť na povrch iných spoločne praných odevov.
  • Slučkovanie výrobkov so slučkovým povrchom sa praním znižuje, a preto sa odporúča prať ich pred prvým zberom.
  • Bezprostredne po kúpaní v mori alebo v termálnej vode opláchnite plavky v čistej tečúcej vode a potom ich doma vyperte v tekutom pracom prostriedku. Opaľovacie krémy odstráňte jemným pracím prostriedkom! Plavky nikdy nesušte na slnku ani ich nenechávajte dlho zabalené v uteráku! Betónové povrchy môžu poškodiť tkaninu plaviek. Vždy si sadnite alebo ľahnite na uterák!
  • Plavky s perím (ak sa dajú prať) perte podľa všitého symbolu ošetrenia! Vždy sušte pri izbovej teplote, mimo sálavého tepla, v ľahu. Počas sušenia je potrebné výrobok niekoľkokrát otočiť a perie uvoľniť. Ak je prešívanie husté, aby sa zabránilo migrácii peria, môže sa stať, že pretrepanie perie dostatočne neuvoľní, v takom prípade je potrebné perie v lete jemne "pretrieť". To si môže vyžadovať značnú fyzickú prácu, ale srsť sa tým obnoví do pôvodného vzhľadu.
  • Výrobky vždy perte so zatvorenou šnúrkou alebo suchým zipsom, aby ste predišli predčasnému opotrebovaniu a poškodeniu ostatných častí výrobku zipsom.
  • V závislosti od zloženia suroviny a štruktúry tkaniny možno mnohé svetre sušiť len na plocho a podľa tvaru, aby sa zabránilo ich deformácii. Napríklad svetre z čistej vlny, čistej bavlny, ale odporúča sa takto sušiť aj svetre zo zmesi vlny a akrylu.
  • Na pranie vlny a výrobkov z vlny používajte len pracie prostriedky na vlnu.
  • Potlačené vzory sa nemôžu žehliť!
  • Tričká a svetre zo zmesí bavlny a polyesteru sú prirodzene náchylné na guľatenie. Vznik žmolkovania možno oddialiť a znížiť praním na rubovej strane (naruby) a následným žehlením vyhladzovacou žehličkou po uschnutí.
  • Povrch výrobkov z čalúnnickej tkaniny sa po vypraní, ešte za mokra, vyhladí ľahkým kefovaním podľa smeru vlákien. Výrobok si potom dlho zachová svoj pôvodný povrch.

- DÔLEŽITÉ informácie

  • So všetkými výrobkami manipulujte len v súlade so všitými manipulačnými značkami a textovými pokynmi! Akékoľvek iné zaobchádzanie môže výrobok poškodiť a môže obmedziť alebo zrušiť vaše záručné práva.
  • Na výrobok nepoužívajte čistiace alebo oplachovacie prostriedky v koncentrovanej forme!
  • Pri používaní výrobkov s farebnými kombináciami alebo zdobených pastelovými farbami buďte obzvlášť opatrní a používajte šetrný prací prostriedok, aby tmavšie farby neodfarbili svetlejšie.
  • S väčšinou dnešných odevných výrobkov sa dá ľahko manipulovať vrátane prania, takže namáčanie zvyčajne nie je potrebné. Ak predsa len máte pocit, že výrobok je viac znečistený, predperte ho! Namáčanie, najmä ak bol výrobok v pracom roztoku príliš dlho, môže spôsobiť zafarbenie.

Záruka na hodinky Ferrari

Hodinky Scuderia Ferrari 2 roky obmedzená medzinárodná záruka

Scuderia Ferrari bola vždy hrdá na svoju vášeň pre preteky aj na svoje talianske korene. Kolekcia pánskych a dámskych hodiniek Scuderia Ferrari Orologi vystihuje vášnivé vzrušenie a sofistikovaný štýl, po ktorom túžia fanúšikovia tohto uznávaného tímu na celom svete. Gratulujeme vám k nákupu.

Sme ekologická spoločnosť. Aby sme chránili stromy a vyhli sa spotrebe veľkého množstva papiera, sprístupnili sme informácie o inštalácii, starostlivosti a údržbe hodiniek, záruke a servisnom stredisku online na adrese https://repairs.mgiservice.com/ferrari/

Dátumovú faktúru s názvom predajcu a číslom výrobku hodiniek si prosím uschovajte! Tento dokument je potrebný a nepostrádateľný pri správe záruky. Prosíme, nevyhadzujte výrobok do domového odpadu! V záujme ochrany životného prostredia a ľudského zdravia ho odovzdajte na určené zberné miesto na riadnu recykláciu!!!

Podmienky záručných opráv

Záručné opravy výrobkov v záručnej dobe vykonáva záručný servis určený zástupcom značky (FansBRANDS®), ktorému výrobok zašle zástupca značky. Prípadný záručný problém je potrebné konzultovať s predajcom a výrobok vrátiť na jeho adresu. FansBRANDS®, 2600 Vác, Rádi út 1-3 (Pit Box Kft.).

Kontakt na zákaznícky servis: tel.: +421 (48) 222 24 78 e-mail: sales@fansbrands.com. Za vrátenie výrobku je zodpovedný a náklady znáša spotrebiteľ. Okrem výrobku zašlite do servisného strediska aj záručnú knižku a faktúru alebo jej kópiu, pretože záručné opravy je možné vykonať len v prípade, že máte tieto dokumenty. Na čo sa vzťahuje záruka?

Záruka výrobcu sa vzťahuje len na hodinkový strojček, ak sa preukáže, že hodinky sú chybné už z výroby. Výrobca výrobku prešetrí a rozhodne, či je strojček skutočne chybný, alebo či bol spôsobený nesprávnym používaním. Záruka sa nevzťahuje na poškodenie puzdra hodinkového strojčeka, kryštálu, korunky naťahovania alebo remienka, ani na výmenu batérie. Okrem toho v prípade rozbitia hodiniek sa záruka nevzťahuje na opravu. Akékoľvek opravy hodiniek (výmena batérie, oprava remienka atď.) musí vykonávať len určený záručný servis (ktorý v Maďarsku vždy vykonáva spoločnosť FansBRANDS®), akákoľvek oprava vykonaná inde má za následok stratu záruky na hodinky.

Ak je konštrukcia hodiniek poškodená alebo znehodnotená, podrobné informácie o tom, ako ju opraviť, nájdete na webovej lokalite výrobcu, ktorá je dostupná prostredníctvom nasledujúceho odkazu: https://repairs.mgiservice.com/ferrari/

Pôvodný text v angličtine nájdete v boxe hodiniek

Stále hľadáte odpovede?

Ak máte ďalšie otázky, vyplňte nasledujúci formulár.