Denná ponuka

  • Dodacia lehota

    2-4 pracovné dni

  • Doručenie zdarma

    Viac ako 150 €

  • Skladom

    Všetky produkty na sklade

  • Záruka vrátenia tovaru

    180 pracovných dní

FansBRANDS®

Informácie o vrátení výrobku

Vo FansBRANDS® je spokojnosť zákazníkov na prvom mieste! Ak z akéhokoľvek dôvodu chcete produkt vrátiť, pomôžeme vám s našou bezproblémovou službou vrátenia tovaru.

Vrátenie výrobku, výmena

Stiahnite si formulár na vrátenie tovaru.

  1. Ak ho nemáte, stiahnite si [formulár na vrátenie]! Stiahnite si ho digitálne (Adobe Acrobat Reader, funkcia vyplnenia) alebo si ho vytlačte.

Ako môžem výrobok vymeniť?

Ak chcete iný produkt, postupujte podľa nižšie uvedených krokov:

  1. Vráťte výrobok.
  2. Ak nám chcete výrobok poslať.
  3. Pošleme vám späť objednávku na výrobok, ktorý chcete.

Kedy nám môžete výrobok vrátiť?

  • Ak nie ste spokojní s produktom, ktorý ste dostali.
  • Ak vám pri skúšaní nevyhovuje veľkosť.
  • Ak bol výrobok poškodený pri preprave (na preukázanie tejto skutočnosti je potrebné urobiť videozáznam otvorenia balíka, ktorý vám ukáže kontrolu prijatých výrobkov).
  • Ak je výrobok výrobne chybný napriek tomu, že bol pred odoslaním zásielky skontrolovaný. Ide o záručný problém.
  • Záručným problémom je aj to, ak sa výrobok napriek používaniu v súlade s návodom na použitie akýmkoľvek spôsobom poškodí (napr. roztrhne sa zips, uvoľní sa šitie)
  • Poškodenie vzniknuté nesprávnym používaním výrobku, ktoré má za následok, že výrobok NEBUDE vrátený a nebude vrátený (napr. obnosené alebo rozbité topánky, roztrhnuté tričko, roztrhnutá bunda, rozbité ušká, tričko vyprané pri nevhodnej teplote - zmenilo farbu). Výrobné vady sa dajú veľmi ľahko rozlíšiť od nevýrobných, preto pri týchto typoch vád NEVRAŤTE nič bez predchádzajúcej konzultácie.

Ako nám vrátiť výrobok?

  1. Ak ho nemáte, stiahnite si [formulár na vrátenie]! Stiahnite si ho digitálne (Adobe Acrobat Reader, funkcia vyplnenia) alebo si ho vytlačte.
  2. Zabalte výrobok spolu s vyplneným formulárom na vrátenie (ak ste ho vyplnili digitálne, môžete ho jednoducho poslať e-mailom)! Krabicu od topánok tiež do niečoho zabaľte.
  3. Vráťte ho prosím na túto adresu (toto by mal byť adresát): Pit Box Kft. 2600 Vác, Rádi út 1-3
  4. V žiadnom prípade nepožadujte službu dobierky! Žiadne zásielky na dobierku nebudú akceptované a budú vám vrátené!

Po prijatí zásielky, kontrole stavu a prípadnom odsúhlasení údajov začneme s poskytovateľmi finančných služieb konanie o vrátení peňazí. Suma bude pripísaná na váš účet do dvoch týždňov podľa odporúčania banky.

DÔLEŽITÉ! Ak si to neprečítate, môžete dostať strach...

  • Ak máte akékoľvek otázky alebo si nie ste istí, kontaktujte náš zákaznícky servis! Telefón: +421 (48) 222 24 78
  • Vráťte darček, ktorý ste dostali! Pri objednávaní náhradného výrobku si môžete opäť vybrať darček. Ak darček nevrátite, nemôžeme vám vrátiť peniaze.
  • Pit Box Kft. 2600 Vác, Rádi út 1-3 - (ak ho pošlete na adresu uvedenú na faktúre, nikto ho nedostane).
  • Zásielky na dobierku NEPRIJÍMAME! V takom prípade sa vám balík vráti späť.
  • Prijímame iba vrátenie výrobkov v továrenskom stave s neporušeným obalom. Špinavé, vyprané, zapáchajúce, roztrhané, rozbité, pokrčené, opotrebované výrobky NEBUDÚ prijaté. Ak nám takýto výrobok pošlete, pošleme vám ho späť za 5,9 eura. V prípade zrušenia objednávky vám peniaze NEBUDÚ vrátené!
  • Špinavé topánky so zaprášenou podrážkou NEBUDÚ prijaté späť! Ak vraciate obuv, zabaľte, prosím, škatuľu od topánok! Plnú škatuľu od topánok NEBUDEME brať späť bez ohľadu na jej obsah!
  • Náklady na vrátenie výrobku znáša zákazník a nie je možné ich vrátiť. Vyberte si najlacnejšieho poskytovateľa!
  • Ak ste si vybrali platbu online, hodnotu vráteného tovaru vám vrátime priamo prostredníctvom platobnej platformy, ktorú ste si vybrali.
  • Ak ste za objednávku zaplatili bankovým prevodom, zadajte číslo svojho bankového účtu a my vám vrátime hodnotu vráteného tovaru.
  • Vrátenie peňazí vám bude pripísané na účet do 14 pracovných dní od prijatia vráteného tovaru.

Stále hľadáte odpovede?

Ak máte ďalšie otázky, vyplňte nasledujúci formulár.