Vrátenie výrobku, výmena
Stiahnite si formulár na vrátenie tovaru.
Stiahnite si formulár na vrátenie tovaru.
- Ak ho nemáte, stiahnite si [formulár na vrátenie]! Stiahnite si ho digitálne (Adobe Acrobat Reader, funkcia vyplnenia) alebo si ho vytlačte.
Ako môžem výrobok vymeniť?
Ako môžem výrobok vymeniť?
Ak chcete iný produkt, postupujte podľa nižšie uvedených krokov:
- Vráťte výrobok.
- Ak nám chcete výrobok poslať.
- Pošleme vám späť objednávku na výrobok, ktorý chcete.
Kedy nám môžete výrobok vrátiť?
Kedy nám môžete výrobok vrátiť?
- Ak nie ste spokojní s produktom, ktorý ste dostali.
- Ak vám pri skúšaní nevyhovuje veľkosť.
- Ak bol výrobok poškodený pri preprave (na preukázanie tejto skutočnosti je potrebné urobiť videozáznam otvorenia balíka, ktorý vám ukáže kontrolu prijatých výrobkov).
- Ak je výrobok výrobne chybný napriek tomu, že bol pred odoslaním zásielky skontrolovaný. Ide o záručný problém.
- Záručným problémom je aj to, ak sa výrobok napriek používaniu v súlade s návodom na použitie akýmkoľvek spôsobom poškodí (napr. roztrhne sa zips, uvoľní sa šitie)
- Poškodenie vzniknuté nesprávnym používaním výrobku, ktoré má za následok, že výrobok NEBUDE vrátený a nebude vrátený (napr. obnosené alebo rozbité topánky, roztrhnuté tričko, roztrhnutá bunda, rozbité ušká, tričko vyprané pri nevhodnej teplote - zmenilo farbu). Výrobné vady sa dajú veľmi ľahko rozlíšiť od nevýrobných, preto pri týchto typoch vád NEVRAŤTE nič bez predchádzajúcej konzultácie.
Ako nám vrátiť výrobok?
Ako nám vrátiť výrobok?
- Ak ho nemáte, stiahnite si [formulár na vrátenie]! Stiahnite si ho digitálne (Adobe Acrobat Reader, funkcia vyplnenia) alebo si ho vytlačte.
- Zabalte výrobok spolu s vyplneným formulárom na vrátenie (ak ste ho vyplnili digitálne, môžete ho jednoducho poslať e-mailom)! Krabicu od topánok tiež do niečoho zabaľte.
- Vráťte ho prosím na túto adresu (toto by mal byť adresát): Pit Box Kft. 2600 Vác, Rádi út 1-3
- V žiadnom prípade nepožadujte službu dobierky! Žiadne zásielky na dobierku nebudú akceptované a budú vám vrátené!
Po prijatí zásielky, kontrole stavu a prípadnom odsúhlasení údajov začneme s poskytovateľmi finančných služieb konanie o vrátení peňazí. Suma bude pripísaná na váš účet do dvoch týždňov podľa odporúčania banky.
DÔLEŽITÉ! Ak si to neprečítate, môžete dostať strach...
DÔLEŽITÉ! Ak si to neprečítate, môžete dostať strach...
- Ak máte akékoľvek otázky alebo si nie ste istí, kontaktujte náš zákaznícky servis! Telefón: +421 (48) 222 24 78
- Vráťte darček, ktorý ste dostali! Pri objednávaní náhradného výrobku si môžete opäť vybrať darček. Ak darček nevrátite, nemôžeme vám vrátiť peniaze.
- Pit Box Kft. 2600 Vác, Rádi út 1-3 - (ak ho pošlete na adresu uvedenú na faktúre, nikto ho nedostane).
- Zásielky na dobierku NEPRIJÍMAME! V takom prípade sa vám balík vráti späť.
- Prijímame iba vrátenie výrobkov v továrenskom stave s neporušeným obalom. Špinavé, vyprané, zapáchajúce, roztrhané, rozbité, pokrčené, opotrebované výrobky NEBUDÚ prijaté. Ak nám takýto výrobok pošlete, pošleme vám ho späť za 5,9 eura. V prípade zrušenia objednávky vám peniaze NEBUDÚ vrátené!
- Špinavé topánky so zaprášenou podrážkou NEBUDÚ prijaté späť! Ak vraciate obuv, zabaľte, prosím, škatuľu od topánok! Plnú škatuľu od topánok NEBUDEME brať späť bez ohľadu na jej obsah!
- Náklady na vrátenie výrobku znáša zákazník a nie je možné ich vrátiť. Vyberte si najlacnejšieho poskytovateľa!
- Ak ste si vybrali platbu online, hodnotu vráteného tovaru vám vrátime priamo prostredníctvom platobnej platformy, ktorú ste si vybrali.
- Ak ste za objednávku zaplatili bankovým prevodom, zadajte číslo svojho bankového účtu a my vám vrátime hodnotu vráteného tovaru.
- Vrátenie peňazí vám bude pripísané na účet do 14 pracovných dní od prijatia vráteného tovaru.