Ponuka na Vianočný deň

  • Dodacia lehota

    2-4 pracovné dni

  • Doručenie zdarma

    Viac ako 150 €

  • Skladom

    Všetky produkty na sklade

  • Záruka vrátenia tovaru

    180 pracovných dní

FansBRANDS®

Informácie o objednávke

Vo FansBRANDS® je každá objednávka jednoduchá a prehľadná! Skontrolujte naše informácie o objednávkach a užite si rýchly a bezproblémový nákup!

Objednávky od

Neobdržal som potvrdzujúci list

  • Najprv skontrolujte priečinky SPAM a PROMOTION vo svojom poštovom klientovi!
  • Ak ju tam nenájdete, pravdepodobne ste zadali nesprávnu e-mailovú adresu.
  • Kontaktujte nás, aby sme vašu e-mailovú adresu opravili! V takom prípade sa nezabudnite niečím identifikovať, napríklad menom a poštovou adresou!

Môžem sledovať stav svojej objednávky?

Stav svojej objednávky môžete sledovať vo svojom konte.

Ak chcete sledovať svoju zásielku, prejdite na spôsob doručenia!

Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

Ak chcete zrušiť objednávku, kontaktujte náš zákaznícky servis v sekcii Kontaktujte nás!

Objednávku môžete zrušiť, ak ešte nie je uzavretá. Ak bola úspešne ukončená a zásielku sme odoslali kuriérom, môžete ju iba vrátiť.

Ak zásielku nedostanete, systém vás automaticky zaradí na čiernu listinu, takže neskôr si môžete objednať len prostredníctvom predplatby. Ďakujeme vám za pochopenie.

Dostal som chybný výrobok

  • Zriedkavo sa stáva, že z nejakého dôvodu nedostanete produkt, ktorý ste očakávali. Napríklad výrobok sa líši od fotografie výrobku na webovej stránke alebo veľkosť na obale nezodpovedá veľkosti na etikete.
  • Je tiež možné, že výrobok bol poškodený pri preprave alebo má výrobnú chybu.
  • V takomto prípade pošlite fotografiu na adresu sales@fansbrands.com a my objednávku prešetríme!
  • Ak po predbežnom prešetrení uznáme reklamáciu za opodstatnenú, výrobok na vlastné náklady vyzdvihneme a zašleme vám náhradný výrobok alebo vám vrátime peniaze.

Kde nájdem faktúru?

  • Faktúra bude zaslaná na e-mailovú adresu uvedenú na konci objednávky
  • Skontrolujte si tiež priečinky SPAM a propagačné materiály!

Ako môžem zmeniť svoju objednávku?

Zistili ste neskôr, že ste si objednali nesprávnu veľkosť, alebo by ste chceli k objednávke niečo pridať, prípadne ste si nestihli vybrať darček?

  • Pokiaľ vaša objednávka nie je uzavretá, môžete požiadať o zmenu objednávky.
  • O zmenu adresy doručenia môžete požiadať tak, že kontaktujete kuriérsku službu.
  • Môžete tiež poslať e-mail, ale počas pracovných dní v pracovných hodinách je lepšie požiadať o zmenu telefonicky, pretože bude spracovaná rýchlejšie.

Stále hľadáte odpovede?

Ak máte ďalšie otázky, vyplňte nasledujúci formulár.