Dodacie podmienky
Spôsoby doručenia a náklady
Spôsoby doručenia a náklady
- Dodacia lehota v Taliansku: 2-4 pracovné dni
- Náklady na doručenie v Taliansku: 5,90 EUR
- Nad 150 EUR doručenie zdarma
- Obsluha zákazníkov, spracovanie objednávok a doručovanie sú počas víkendov a sviatkov pozastavené.
Sledovanie balíka
Sledovanie balíka
Číslo zásielky nájdete v e-maile zaslanom kuriérskou službou.
- Zákaznícky servis GLS je prvým kontaktným miestom, kde získate informácie o podrobnostiach týkajúcich sa doručovania balíkov.
- Sledovanie zásielok GLS: kliknutím sem môžete skontrolovať stav doručenia vašej zásielky zadaním čísla zásielky.
- Zákaznícky servis GLS: pracovné dni od 8:00 do 18:00, +421 45 52 42 500
- Webová stránka GLS, ďalšie kontakty: kliknite sem
Moja zásielka mešká
Moja zásielka mešká
Určite meškáte? Dodacie lehoty sa vzťahujú na pracovné dni. Kuriérske služby nie sú k dispozícii počas víkendov, štátnych sviatkov a dní pracovného pokoja.
- Číslo zásielky nájdete v e-maile, ktorý dostanete od spoločnosti GLS.
- Pomocou čísla zásielky môžete na webovej stránke GLS skontrolovať stav svojej zásielky: https://gls-group.com/SK/sk/sledovanie-zasielok/
- Ak od poslednej aktualizácie uplynulo niekoľko pracovných dní, kontaktujte zákaznícky servis spoločnosti GLS.
- Kontakt na spoločnosť GLS: 8:00 - 18:00 v pracovné dni.
- Centrálne telefónne číslo GLS: +421 45 52 42 500
- Ďalšie kontakty GLS: kliknite sem!
- Stav vašej objednávky môžete sledovať len na našej webovej stránke, ktorá je po odovzdaní zásielky kuriérskej službe zatvorená.
Ako môžem zmeniť svoju doručovaciu adresu?
Ako môžem zmeniť svoju doručovaciu adresu?
Ak chcete zmeniť adresu doručenia, kontaktujte kuriérsku službu.
- DÔLEŽITÉ! Pri objednávke správne zadajte svoju e-mailovú adresu a telefónne číslo!
- Pred doručením vám kuriérska služba e-mailom oznámi predpokladaný čas doručenia.
- Kontaktujte kuriérsku službu pomocou jedného z kontaktných údajov uvedených v správe.
Môžem balík otvoriť pred jeho prijatím?
Môžem balík otvoriť pred jeho prijatím?
- Balík nemôžete rozbaliť skôr, ako ho dostanete.
- Ak si nie ste istí obsahom balíka, ak je obal poškodený alebo ak ste si objednali krehké výrobky, natočte video z procesu rozbaľovania, aby boli výrobky zreteľne viditeľné.
- V prípade poškodenia alebo nedostatku bude reklamácia postúpená kuriérskej službe a záznam môže urýchliť posúdenie a pomôcť úspešnému procesu.
Čo sa stane, ak zásielku odmietnem?
Čo sa stane, ak zásielku odmietnem?
- Balík nám bude vrátený.
- Ak ste zaplatili vopred, iniciujeme vrátenie peňazí u príslušného poskytovateľa služieb.
- V súlade so zákonom vám vrátime sumu zníženú o poplatok za doručenie.
- Ak si kuriérska služba účtuje za vrátenie dodatočnú sumu, v súlade so zákonom túto sumu tiež naúčtujeme zákazníkovi.
- V budúcnosti budete môcť v našom obchode zadať objednávku len na základe platby vopred.