MEGA SALE - 10-20-30%

  • Dodacia lehota

    2-4 pracovné dni

  • Doprava zdarma

    pri nákupe nad 150 €

  • Skladom

    Všetky produkty na sklade

  • Záruka vrátenia tovaru

    180 pracovných dní

Šokujúce módne spolupráce F1: Ktoré ste určite nečakali!

Šokujúce módne spolupráce F1: Ktoré ste určite nečakali!

Tím FansBRANDS® |

Formula 1 nie je iba o rýchlych autách, strategických súbojoch či adrenalínových momentoch na trati. Je to aj svet, kde štýl, móda a prestíž hrajú rovnako významnú rolu. Spojenie medzi svetoznámymi módnymi značkami a tímami F1 nevzniklo náhodou – je to vzájomná synergia, ktorá roky formovala vizuálnu identitu najrýchlejšieho športu na svete.

Roky špičkových módnych partnerstiev v F1 začali už v osemdesiatych rokoch. Tím Benetton sa v tom čase dokázal presadiť nielen vďaka výnimočným jazdcom, ale aj vďaka odvážnemu dizajnu a spolupráci s rovnomennou talianskou módnou značkou – Benetton. Ich žiarivé farby, ikonické logo a zmysel pre detail prenikli nielen do sveta monopostov, ale aj bežnej módy. Benetton tým vytvoril precedens pre ďalšie značky, ktoré chceli spojiť svoje meno s prestížou Formuly 1.

Po stopách Benettonu sa vydali aj ďalšie významné mená módneho biznisu. Hugo Boss sa v priebehu desaťročí stal synonymom elegancie v garáži McLarenu, pričom obliekal majstrov ako Ayrton Senna či Lewis Hamilton. Jeho vplyv bol citeľný nielen na kombinézach, ale aj v off-field outfitoch, ktoré určovali štýl jazdcov aj tímového personálu. Táto spolupráca dokonca položila základy nových trendov v oblasti športovej a tímovej módy.

Formula 1 Fan Shop

Nebola to však len nemecká či talianska móda, ktorá prenikla do paddocku. Britský štýl reprezentoval napríklad Burberry, ktorý v úzkej spolupráci s Williamsom vytvoril jedinečný podpis v kombinézach aj tímovom oblečení. A keď sa do hry zapojila americká legenda Nike, Formula 1 získala úplne nový rozmer. Nike nielenže navrhovala obuv pre niektorých jazdcov, ale preniesla svoj ikonický Swoosh aj do dizajnu doplnkov a tímového oblečenia. To všetko pomohlo zvýšiť popularitu F1 medzi mladšími generáciami a športovými fanúšikmi po celom svete.

Moderné éra priniesla ďalšie ikonické prepojenia – neprehliadnuteľným príkladom je kolaborácia tímu Ferrari s módnym domom Tommy Hilfiger. Táto spolupráca sa zamerala na kombináciu športovej výkonnosti s uvoľneným americkým štýlom. Výsledkom sú kolekcie, ktoré sa tešia veľkej obľube medzi fanúšikmi Ferrari od Monzy až po Silvestrone.

Dnešné módne spolupráce dávno prekračujú hranice technického oblečenia. Limitované edície tričiek, mikín či tenisiek, často s podpisom top dizajnérov, sa vypredávajú v prvej vlne a stávajú sa zberateľskými kúskami. Práve vďaka prepojeniu s módnymi ikonami sa Formula 1 dostáva na obálky lifestylových magazínov a do šatníkov celebrít.

Roky skúseností dokázali, že móda a F1 patria k sebe. Módne partnerstvá dávajú tímom väčšiu možnosť osloviť fanúšikov, odlíšiť sa a ukázať vlastnú identitu. A zároveň nám pripomínajú, že Formula 1 nie je len o technike a výkonoch – je aj o emóciách, štýle a trende, ktorý inšpiruje milióny ľudí na celom svete. Pri ďalšej veľkej cene nezabudnite, že ikonický look jazdcov aj tímové kolekcie nie sú náhodou – sú to výsledky dôsledne premyslených spoluprác, ktoré už navždy zmenili tvár tohto úžasného športu.