F1 oznámila viacročnú spoluprácu s Nestlé, pričom produkt spoločnosti KitKat sa stane oficiálnou čokoládou majstrovstiev sveta vo Formule 1. Podľa zmluvy sa logo KitKat objaví na tratiach F1 a fanúšikovia sa môžu tešiť na spotrebiteľské akcie, súťaže a na niektorých pretekoch aj na špeciálne zóny pre fanúšikov Nestlé.
Spolupráca oficiálne začne v roku 2025 a od nasledujúceho roka sa dynamicky rozšíri. Plány zahŕňajú propagáciu nového partnerstva zábavným a ľahkým obsahom, avšak podrobnosti zatiaľ neboli zverejnené.
„Sme radi, že takáto svetoznáma značka uzavrela partnerstvo s nami. Všetci ich milujú a už sa nevieme dočkať tých fantastických zážitkov, ktoré poskytnú našim fanúšikom na tratiach a nášmu športu.” - vyhlásila Emily Prazer, obchodná riaditeľka F1.
Bernard Meunier, marketingový a predajný riaditeľ Nestlé, tiež víta nového partnera a s nadšením očakáva spoločnú prácu:
„Formula 1 je globálny šport s dynamicky rastúcou, rozmanitou základňou fanúšikov, vrátane mladého publika. S ich globálnou prítomnosťou a nabitým kalendárom poskytuje F1 perfektnú platformu na to, aby sme všetkých pripomenuli: s KitKat si dajte prestávku.” - zaznelo v trefnom vstupe.